Новини світу Формули1 українською. Результати гран-прі формули1, події чемпіонату.

Сторінки

пʼятниця, 22 січня 2010 р.

Основні поправки до регламенту в 2010 році

Формулу 1 в 2010 році чекає ряд змін. Одна з головних змін - зміна загального регламенту. Перелік ключових змін в регламенті ви можете прочитати в цій статті.
Система нарахування очок
В сезоні 2010 року збільшиться число команд-участників чемпіонату, тому зміниться система нарахування очків, що діяла з 2003 року. В 2010-му році очки отримубтт гонщики, що фінішували в першвй десятці, по схемі 25-20-15-18-6-5-3-2-1.

Габарити передніх шин

Повернувши в чемпіонат сліки, в FIA вирішили зберегти попердні габарити шин з канавками. Коли вияснилось, що передня і задня гума зношується нерівномірно, забезпечуючи різний рівень зчеплення з трасою, вносити корективи вже було пізно. В 2009-році ця помилка серйозно ускладнила роботу команд, що пробували компенсувати різницю розбалансування машини.


В 2010-му габарити передніх шин зменшаться, навантаження будуть росподілені більш рівномірно, але командам необхідно оптимізувати аеородинаміку з розрахунком більшого простору між шинами і носовим обтікачем.

Заборона на дозаправки


В останні роки ми не одноразово бачили інциденти на піт-лейні, повязані з витоком палива.
Іноді гонщик рухався з місця до закінчення дозаправки, іноді помилялась команда, а бувало так, що на машину попадали залишки палива з заправчоного шлангу.
Заправочні машини і обслуговуючі їх бригади механіків залишуться, але дозаправка під час гонки в 2010-му році заборонена - гонщики будуть стартувати з тією кількістю палива, яке необхідне для всієї дистанції гонки.
Попередні паливні баки вміщували біля 120 літрів, а в 2010-му ємкість зросте до 235 літрів. Щоб розмістити баки на борту, конструкторам потрібно збільшити колісну базу приблизно на 15 сантиметрів. Тим, хто попробує цього уникнути, необхідно буде або зміщувати кокпіт вперед, або робити більш компактною коробку передач. Крім цього, бокові понтони тепер будуть вище, чим в 2009 році - знову ж таки, щоб розмістити паливні баки. Ефективність двигунів і вміння гонщиків економити паливу стануть факторами за перемогу в гонці.


Заборона на використання колісних ковпаків


 Аеродинамічні ковпаки на колісних дисках появились на машинах Ferrari в 2006-му. Ковпаки покращували вентиляцію гальм і зменшували опір повітряному потоку, довзоляючи відіграти біля двох десятих на колі.
В 2009-му році вияснилося, що в умовах нового регламент ковпаки негативно впливають на ефективність машин суперників, коли вони приближуються на дистанцію атаки, і команди домовились про заборону даного рішення.

Формат кваліфікації

В зв`язку із збільшенням числа команд і забороною на дозаправки скорегований формат кваліфікації - в третій сесії десять кращих гонщиків розіграють поул не з стартовою кількістю палива, а з пустими баками, а до старту гонки машини будуть дозаправлені.
В іншому, зміни пов'язані з більшою кількістб машин на стартовому полі. В регламенті розглядаються схема кваліфікації за участю 13-ти команд:
1. З 14-00 до 14-20 місцевого часу всі машини повинні виїхати на трасу. Після закінчення сесії вісім самих повільних машин вибуваютьіз подальшої боротьби, результати останіх анулюються.
2. З 14.27 до 14.42 місцевого часу на трасу можуть виїхати 18 машин. Після закінчення сесії вісім самих повільних машин вибувають із подальшої боротьби, результати останіх анулюються.
3. З 14.50 до 15.00 десять гонщиків розіграють місця в першій десятці на стартовому полі.

Мінімальна вага машин
В сезоні 2009 року деякі команди змогли використовувати тяжкую систему KERS тільки на машинах легких гонщиків. Формально, регламент дозволяє використання KERS, і хоча команди відмовились від систем рекуперації, мінімальна вага машин буде збільшена.
В 2010-му машина не повинна важити менше 620кг в будь-який момент гоночного уїк-кенду.
Конроль ваги проводиться на технічному огляді перед його початком, по ходу - в випадковому порядку, і після фінішу гонки.

За матеріалами з http://www.f1news.ru/Championship/2010/reglament.shtml

Немає коментарів:

Дописати коментар