Сезон переходів у Формулі1 в цьому році пройшов без особливих сюрпризів, як це було минулого сезону. Склади найсильніших команд Формули1 були підтверджені ще влітку, але на деякі вакансій досі безліч претендентів, і в більшості випадків, на мою думку, все вирішить розмір спонсорських виплат.
Отож розглянемо детальніше ситуацію в кожній з команд Формули1 в сезоні 2011 року.
Red Bull Racing
У С. Феттеля багаторічний контракт і на початку червня 2010-го команда підписала черговий річний контракт з Марком Уеббером. У Red Bull Racing ставлять на стабільність і зроблять все, щоб закріпити досягнутий успіх у наступному сезоні.
Vodafone McLaren Mercedes
В команді два британських чемпіона світу, збалансований склад, відсутність будь-яких конфліктів. Таке враження, що вперше за багато років у McLaren знайшли оптимальний варіант складу пілотів і продовжать його дотримуватися.
Scuderia Ferrari Marlboro
Алонсо уклав угоду з командою до кінця 2011-го, а Маса продовжив свої відносини з Скудерією до кінця 2012-го. Кажуть, в Скудерії незадоволені виступами Феліпе в останніх гонках сезону, але бразилець має підписаний контракт, він сів за кермо на листопадових тестах шин Pirelli, так що зміни не дуже вірогідні.
Якщо склад Ferrari все ж таки зміниться, це може серйозно вплинути на ситуацію в інших командах. Подейкують, Роберт Кубіца може стати напарником Алонсо, але поки що це лише чутки.
Mercedes GP Petronas F1 Team
Ніко Росберг достойно провів сезон, а Міхаель Шумахер сподівається на серйозний прогрес в 2011-му. Раніше вже ходили чутки про можливу відмову Шумахера виступати далі і про появу на його місці Ніка Хайдфельда або Адріана Сутіла, але за команда збереже склад і зробить все, щоб наступного року домогтися більшого.
Renault F1 Team
Контракт з Робертом Кубіцею на наступний сезон команда підписала ще напередодні Гран Прі Великобританії, але боротьба за другу вакансію досить цікава, хоча представники Renault F1 після Гран Прі Абу-Дабі заявили, що фактично рішення вже прийнято.
Найбільш вірогідний кандидат - Віталій Петров. На цю позицію також претендують ще троє німців - Нік Хайдфельд, Адріан Сутіл і Ніко Хюлкенберг, правда, ні в кого з них немає серйозної фінансової підтримки. Багато чого залежить від результатів переговорів власників Renault F1 з Group Lotus.
Williams F1 Team
Незважаючи на заяви керівництва, у Williams є проблеми з бюджетом, і контракт з Пастором Мальдонадо здатний частково зняти гостроту питання.
Ніко Хюлкенберг звільнений, але його місце навряд чи надовго залишиться вакантним: за чутками, спонсори Мальдонадо готові заплатити 20 мільйонів доларів - ця заміна має для команди незаперечні комерційні переваги і може бути цілком рівноцінною зі спортивної точки зору - Хюлкенберг завоював титул у GP2 рік тому, а Мальдонадо став чемпіоном у цьому році. Правда, гонщик з Південної Америки на два з гаком роки старше німця.
Команда підтвердила контракт з Рубенсом Баррікелло і до Різдва планує назвати ім'я другого пілота.
Force India F1 Team
Склад Force India теж повинен бути оголошено найближчим часом. Формально, контракт є тільки у Вітантоніо Ліуцці, але за певних умов він може бути розірваний, тому що італієць не надто впевнено провів минулий сезон. Та й велика кількість претендентів дає команді багату можливість вибору.
Sauber F1 Team
У Sauber зробили ставку на спонсорів і молодість. Сезон 2010 року команда провела майже без наклейок на бортах машин, але змогла вижити після відходу BMW, виглядала в цілому непогано, і оголосила про контракти на наступний сезон ще до закінчення чемпіонату.
Швейцарці підписали контракт з 20-річний мексиканцем Серхіо Пересом, який в наступному сезоні стане напарником Камуі Кобаяші. Дуже вагомим аргументом послужила домовленість із заможним бізнесменом Карлосом Слімом - компанія Telmex стала спонсором команди.
Scuderia Toro Rosso
Молодіжна програма Red Bull останнім часом частіше розлучається з гонщиками, ніж запрошує нових. Так, Себастьян Феттель виграв титул, але перспективна молодь поки прогресує не так швидко, щоб говорити про заміну для Себастьена Буемі або Хайме Альгерсуарі.
Обидва гонщика продовжать виступ у наступному сезоні.
Lotus Racing
Склад Lotus Racing залежить від безлічі чинників - суперечки про назву команди, її потенційних партнерів та спонсорів. Хейккі Ковалайнен напевно продовжить кар'єру, хоча офіційно це не підтверджено, а претендентів на місце за кермом другої машини достатньо.
HRT F1 Team
У сезоні 2010 року HRT F1 була командою, яка давала місце за кермом великій кількості гонщиків. Його отримував той, хто більше заплатив. Конкурентоспроможність машин цієї стайні у наступному сезоні під великим питанням, як і сам факт існування команди. Колін Коллес запросив досвідченого Джефа Вілліса очолити технічний штаб, але угода з Toyota не відбулася, що породило безліч проблем.
Virgin Racing
Контракт з компанією Marussia Motors став ще одним кроком вперед в історії однієї з найбільш цікавіших нових команд, що вирішила не лише кинути виклик досвідченим учасникам чемпіонату, але і використовувати при цьому інноваційний технічний підхід.
Для роботи з машиною важливий досвід, тому продовження контракту з Глоком цілком логічно, а за кермом другої машини може залишитися Лукас ді Грассі, але цілком імовірно, що вибір буде зроблений на користь іншого перспективного дебютанта.
Немає коментарів:
Дописати коментар