7 лютого команда Marussia Virgin представила свій другий в історії болід Ф1, який за сумісництвом став першою машиною, яка буде виступати з російською ліцензією. На перший погляд машина вийшла досить консервативною еволюцією торішнього VR01. У всякому разі, центральна частина машини змінилася лише косметично.
Бічні понтони, вертикальні аеродинамічні стійки, верхній повітрозабірник, до певної міри капот - залишилися практично такими ж, як і на попередній моделі.Помітно змінився, хіба що, ніс боліду Marussia Virgin, який став ширше, але при цьому майже не піднявся вгору, і заднє антикрило, яке з огляду на появу системи регулювання отримало більш складну форму. Так як команда свідомо відмовилася від використання KERS, новий болід не став ні довше, ні помітно ширше. Задня частина, в області підвіски, втім, стала трохи компактніше.
Єдиним «відкритим» питанням якийсь час залишалася вихлопна система машини, яка за деякими даними могла бути побудована так само, як і у Renault R31, тобто з відведенням газів вперед. Інтриги додавало те, що команда не надала офіційних фотографій задньої частини машини. Проте, перші ж аматорські фото, зроблені під час презентації, розвіяли всі домисли - вихлопна системи боліда має цілком традиційну «задню» спрямованість. Але висновок патрубків вирішено достатньо оригінально - обидва фактично впираються в дифузор, і відпрацьовані гази виходять через єдиний дозволений отвір в дифузорі, через канал для примусового запуску двигуна електростартером.
Еволюційна машини - це добре це чи погано, покажуть уже перші тести, а в кінцевому підсумку перші етапи сезону, але поки що візуально Virgin програє своєму головному суперникові, команді Lotus, яка подала куди більш доопрацьований і революційний болід.
Немає коментарів:
Дописати коментар