Команда RedBull, як і попередники провела скромну презентацію RB7, просто викотивши машину з гаража, після чого Себастьян Феттель і Марк Веббер зняли з неї покривало.На перший погляд Red Bull RB7 став цілком логічним продовженням свого попередника, Чемпіонського RB6. Еволюцією, в якій зміни викликані не необхідністю, а новим Регламентом.
Ніс машини став трохи вище, але все ж має вигнуту форму - мало хто зважився повторити рішення Ferrari F150 з майже горизонтальним носом - а в зоні від передньої підвіски до кокпіта уздовж носа йдуть характерні поздовжні «напрямні».У нижній частині машини, відразу ж за передньою підвіскою, що нагадує минулорічне рішення McLaren, розташовується конусоподібний «спліттер», який покликаний ділити потік повітря, що набігає.Бічні понтони машини стали дещо менше, а отвори для повітря в них виглядають і зовсім мініатюрними, у порівнянні із суперниками. Взагалі вся задня частина машини виглядає дуже компактною і вузькою - бічні понтони дуже короткі, а вся область в районі задньої підвіски чудово опрацьована. Але при цьому машина виглядає дещо довше своєї попередниці.Red Bull є єдиною командою на даний момент, яка не відмовилася від використання «плавця» на капоті. Він став помітно коротшим, ніж у минулому році - позначився заборона, але продовжує направляти потік повітря на заднє антикрило.Бічні пластини заднього антикрила отримали цікаву симетричну форму, а от задній дифузор боліда був повністю закритий на презентації, і щоб побачити його уболівальникам і фахівцями доведеться почекати до початку роботи. Ну мусила ж команда лишити свої козирі на пізніше).
Постовий: Редагувати фото онлайн легко!
Немає коментарів:
Дописати коментар